DOSTLUK - ESRA'NIN SAYFASI

DOSTLUK


 DOSTLUK KELİMESİNİ BANA YAŞATARAK ÖĞRETEN İNSANA...


Üniversiteye gittiğim ilk hafta tanıştım kendisi ile. Sıcak samimiyeti ile aramızda bağ kurmasına mükemmel zemin hazırlamıştı, ben fark etmeden.

Azıcık soğuk bir insanımdır da 😉

O günden bugüne tam 15 yıldır, arkadaşım, sırdaşım, DOSTUM...



Üniversite yıllarında her öğrencinin yaşadığı sıkıntıları biz de yaşadık koca bir farkla. Koca farkımız; sıkıştığımız zor zamanlarımızda ve her anımızda birbirimizin yanındaydık.

Ütüyü ters çevirip yumurta mı pişirmedik, su ısıtıcısında makarna mı haşlamadık, cebimizde paramız olmadan kafa mı dağıtmadık, buz gibi soğukta aynı odayı mı paylaşmadık, depresyonlara mı girmedik, ağlamadık mı, gülmedik mi daha çok şeylerde yaptık da, buraya çamaşırlarımızı dökmeyeyim.

Konserde bağırmaktan sesimizin kısıldığını, nargile içmekten sarhoş olduğumuzu,  aynı otobüste birbirimizi yastık olarak kullanıp yaptığımız seyahatleri ve beraber yaşadığımız bir çok ilk deneyimlerimizi unutmak mümkün değil.

Mezun olduk, işimizi bulduk. O evlendi, nikah şahidi de bendim 😍

Şimdi benim güzel dostum; dünyanın en kıymetli ve en özel varlığını dünyaya ulaştırma aşamasında. Yani Hamile. Kısa zamanda da en güzel anne olacak.

Canım dostum; hayata, yaşama, insanlık adına neredeyse her konuda mükemmel güçlü bir kişiliğiyle kocaman yüreğe sahiptir.

Kocaman yürekli, güçlü insan bebeğiyle daha da güçlenecek. Çünkü rahim ekolojisi dünya ekolojisine dönüşürmüş, diyor sağlık derneği. 

Hamilelik konusunda ufak önerim olacak. Dostum, bebeğine hikayeler yazmaya başla. Hikayede teyzesinin sabırsız heyecanından da bahsetmeyi unutma.



Yorum Gönder

0 Yorumlar