HER ŞEY TUTKUYLA BAŞLAR! - ESRA'NIN SAYFASI

HER ŞEY TUTKUYLA BAŞLAR!

 Eğer varsa hala içinizde bitmemiş coşku, heyecan, sarılabiliyorsanız sımsıkı hayallerinize o halde hayatta yaşayıp, öğreneceğiniz çok şey vardır.



KEITH ABRAHAM adlı yazarın "HER ŞEY TUTKUYLA BAŞLAR" adlı kitabını, her şey bitti artık yaşamak anlamsız dediğim anda okumuştum. O an okuduğumda hiçbir şey değişmemişti hayatımda. Aradan geçen beş yıldan sonra fark ettim hayatıma dokunabildiğini.

Beni tanıyanlara hangi tarz kitabı okumayı sever diye sorsalar, kişisel gelişim kitabı okumayı sever diyecekler.

 Doğru da. 

Çok fazla sayıda kişisel gelişim kitapları okudum. Bu tarz kitapları okurken, heyecanla hayata dair kendimi daha güçlü hissettim, ben de yapabilirim diyerek kendime güvenim artıyordu. Bir süre sonra yine eski ben oluyordum.

Bu kitapta ise KEITH şöyle diyordu; 100 hedefinizi bir kağıda yazın ve bunu her gün okumaya başlayın. Bununla ilgili çalışmalarını örneklendirerek anlatmaya devam ediyordu. Diğer kitaplardaki gibi, insan şöyledir, böyledir diyerek bambaşka havaya büründürmüyordu.

İlk seferde 100 hedef yazmak gerçekten çok zor imiş. Önce 30 kadar hedef ve kendimi anlamaya çalıştıkça bir hafta da 100 hedefi yazabildim. İlk Günler her gün hedeflerimi okuyordum. Sonra, iş hayatım ve yaşam yerimin değişmesi, alışma telaşım nedenli okumayı unutmuştum.

Geçenler de eski kitaplarımın olduğu kutuyu boşaltıp temizlik (kitap kurtlarından, kitaplarınızı arındırmak için sizde yapmalısınız) yapıyordum, 6 sayfaya sığdırdığım 100 hedef listemi buldum. Neler yazdığımı merak edip, okumaya başladım. Bu hedeflerimden 53 tanesini gerçekleştirebilmişim.

5 yıl önce yazdığım 100 hedef listemi sadece bir kaç hafta düzenli okumuştum.

KEITH kitabında; sürekli 100 hedef listenizi güncel tutun ve bir hedefini gerçekleştirince yenisi eklememiz gerektiğinden bahsediyordu. Milyon dolar kazanan zenginlerden örnekler verip, hedeflerini günde yüzlerce defa okuduklarını belirtiyordu.

Sizde kendi hedef listenizi oluşturun, listenizi sürekli canlı tutun. Listenizle ilgili gelişmelerinizi benimle paylaşın lütfen.

Kısacası, hayat enerjinizi size yine kendiniz kazandırabilirsiniz. Bunu kazandırmanın en güzel yöntemi de, kendi kendinize hatırlatma yapmaktır.

Babam da hep söylerdi, "insanın en iyi doktoru kendisidir" diye. Hem psikolojik, hem fiziksel.

YAŞAM SEVİNCİNİZLE KALMANIZ DİLEĞİYLE.



Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Kalemin hep yazssin yazsinki o güzel makalelerini keyifle okuyalım

    YanıtlaSil